A.C. Smits: “Een klant moet gelukkig zijn’

“Van oorsprong grossierde mijn vader in groenten en fruit, hij heeft een neus voor zaken doen en werkte nogal eens met aanhangers, dus toen hij merkte dat de marges op aanhangers goed waren, is hij daarmee begonnen. Pas veel later is er ook de reparatie en aanpassing voor specifieke wensen voor aanhangers bijgekomen. En we leveren ook keuringspapieren voor aanhangers. Dan ben je zeker van een veilig aanhanger achter je wagen, want ze kunnen soms behoorlijk zwaar zijn. Dat is niet verplicht, maar we hebben de mogelijkheid als Bovag-lid om die keuringen uit te voeren. Soms vragen verzekeraars of bedrijven daar namelijk om.”
“We spreken elke klant over de aankoop, maar daarbij staat voorop dat hij tevreden de deur uit moet. Het gaat niet om de verkoop alleen. Ook particulieren zijn hier klant, je hebt een goed gesprek, krijgt ook inzicht in de financiële armslag en stelt dan een oplossing voor. Waar nodig passen we dan een aanhanger aan, waarbij we uitgaan van bestaande producten. Het bedrijf is dealer van een stuk of tien merken, uit verschillende landen. Het belangrijkste is dat de klant weet dat hij de rest van zijn leven plezier zal hebben van zijn aankoop. Je hebt niks aan mensen die niet gelukkig zijn. Ieder hier doet waar hij goed in is, mijn vader is commercieel, mijn broer technisch en ik in marketing en verkoop. Het bedrijf heeft een goede naam in Midden-Nederland.”
Rivierenland nieuws
Lees het laatste nieuws uit de regio Rivierenland.
Kennis delen we graag, want daar worden we allemaal sterker van. In onze kennisbank met nieuwsbrieven en artikelen vindt u allerlei waardevolle informatie.
Artikelen uit Rivierenland